sobota, 9 kwietnia 2011

Salsa

2 cebulki drobno posiekane
olej
puszka pomidorow (swieze sezonie tak ze 4-5)
2 zabki czosnku
2 listki laurowe
sol
pieprz
peczek natki pietruszki
oregano
i papryczki chilli w zaleznosci od upodoban "ostrosci" ja uzywam conajmniej 4 bird eyes (jedne z najbardziej ostrych chilli)bo lubimy ostre jedzenie

na rozgrzany olej wrzucic cebulke jak bedzie zloto brazowa dodac posiekany czosnek i chilli przesmazyc. Dodac pomidory listki laurowe oregano (conajmniej jedna czubata lyzeczke) oraz pieprz i sol do smaku. Do pomidorow z puszki mozna dodac odrobine cukru. Posmazyc dodac posiekana natke pietruszki i smazyc az sos zgestnieje.
Dobre do miesa z grilla, meksykanskich potraw w tortilli, dip do chipsow

2 komentarze:

  1. Mario przepis wyśmienity ja tez bardzo lubię sosy mocno pikantne...pamiętam jaki ostry sos zrobiłam w ubiegłym roku pichcąc leczo mój wtedy sześciolatek powiedział Mamo ja juz nigdy w życiu nie zjem lecza:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń